Jak żyć
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Czy mam depresję?

4 posters

Go down

Czy mam depresję?  Empty Czy mam depresję?

Post by Zbigniew Mon Jan 25, 2016 12:09 pm

Witam
Postanowiłem napisać o swoim problemie na forum, ponieważ coraz ciężej mi się z tym żyje. Poczytałem sporo w interencie o objawach zaburzeń depresyjnych i stwierdziłem, że raczej nie jest ze mną wszystko w porządku. Jest Nowy Rok, więc i czas, aby rozwiązać swoje wewnętrzne problemy. Mam na imię Karol, mam 24 lata i studiuję zaocznie logistykę. Aktualnie mieszkam jeszcze z rodzicami i jestem na etapie poszukiwań pracy, no właśnie brak pracy, dobija mnie czasami do tego stopnia, że nie chce mi się jej szukać. Próbuję się zmobilizować i wysyłać swoje CV chociaż przez interenet. Czuję się ostatnio przygnębiony, smutny, bezwartościowy, mimo, że mam kochającą rodzinę, która nie ma żadnych problemów finansowych, ani zdrowotnych. Doskiwera mi czasami brak radości, ostatnio nawet i popłynęły łzy w nocy, kiedy nikt nie widział. Staram się nie okazywać swojej słabości w otoczeniu bliskich, taki mam charakter, że tłamszę większość emocji w sobie. Uważam, że facet nie powinien okazywać słabości w obecności innych, chyba, że się mylę. Ostatnio zacząłem się również izolować od bliskich, do tego stopnia, że zaczeli mi to mówić, ze jestem jakiś skryty, niekomunikatywny. Zapaliła mi się lampka, że problemem nie jest otoczenie, ale ja sam. Czasami czuję się beznadziejnie z tym. Co jeszczę... w poranki najgorzej się czuję, wstaję zazwyczaj o 10.00, aby skrócić sobie dzień. Zauważyłem też u siebie nadwrażliwość, niezdecydowanie w niektórych sytuacjach. Nie mam pracy, aktualnie również i dziewczyny, martwię się swoją przyszłością. Mam fundusze na ukończenie studiów, więc nie martwi mnie to, ponieważ pracowałem kiedyś za granicą, gdzie zapomniałem całkiem o moich objawach. Mimo tego wszystkiego potrafię spotykać się często ze znajomymi poza domem, jest